Vanliga frågor.
På Vertellis strävar vi efter 100% nöjda kunder och gör allt vi kan för att hjälpa dig. Det finns ingen AI, utan riktiga personer som svarar på dina meddelanden.
Har du en fråga? Skicka ett mail till hello@vertellis.se eller kolla våra vanliga frågor.

Min beställning har försenats.
Min beställning har försenats.
Vi beklagar att höra att din beställning har försenats!
Normalt levereras våra paket inom 1-2 arbetsdagar i Sverige, och inom 3-6 arbetsdagar för andra europeiska länder (även om det ibland kan ta längre tid, särskilt under hektiska perioder som helger).
Du kan hitta ditt ordernummer (till exempel SE123456) i ditt bekräftelsemail. Så snart din beställning skickas får du också ett mail med en spårningskod. Med denna kod kan du följa ditt pakets resa. Om spårningen inte fungerar eller om ditt paket inte kommer fram, kontakta oss på hello@vertellis.se.
När du skickar ett mail till oss, kontrollera också i din orderbekräftelse om leveransadressen är korrekt. Om den inte är det, låt oss veta så ändrar vi den.
När kan jag förvänta mig min beställning?
När kan jag förvänta mig min beställning?
Generellt levereras våra paket inom 1-2 arbetsdagar i Sverige, och inom 3-6 arbetsdagar till grannländer. Internationella beställningar levereras vanligtvis inom 10 dagar.
Vi strävar alltid efter att hålla dessa riktgivande tidsramar, men ibland kan mottagandet av ditt paket ta längre tid (särskilt under hektiska perioder, som helger).
Om du tror att det har varit ett problem med leveransen, kontakta oss på hello@vertellis.se. Vi kommer att undersöka situationen för dig.
Kan jag returnera min beställning?
Kan jag returnera min beställning?
Vi tror uppriktigt på våra produkter, så om du inte är 100% nöjd med din beställning kan du enkelt få återbetalning. För att göra detta, returnera din beställning inom 14 dagar efter mottagandet till följande adress:
Hive FC AMS1 VERTELLIS
Airborne Avenue 87
2133 LV Hoofddorp
Netherlands
Inkludera gärna en lapp med ditt ordernummer (till exempel SE123456), så att vi vet var den kommer ifrån. Du kan också returnera den i originalförpackningen med ordernumret tydligt synligt på paketet.
Meddela oss att du har returnerat din beställning genom att skicka ett mail till hello@vertellis.se. Så snart vi får ditt paket återbetalar vi köpesumman (exklusive fraktkostnader) till ditt konto. Om du har andra frågor, tveka inte att låta oss veta! Vi är här för att hjälpa dig.
Min beställning är skadad, vad gör jag nu?
Min beställning är skadad, vad gör jag nu?
Självklart gör vi allt vi kan för att undvika detta, men tyvärr kan det ibland hända... Om din beställning har skadats under leveransen, låt oss gärna veta det!
Skicka ett mail till hello@vertellis.se med ditt ordernummer och ett foto på skadorna, så ser vi till att skicka dig en ersättning.
Er det sikkert at bestille online hos jer?
Er det sikkert at bestille online hos jer?
Ja, absolut!
Vi tager sikkerhed seriøst. Alle betalinger behandles sikkert ved hjælp af de nyeste teknologier og web-sikkerhedsapplikationer. De betalingssystemer, vi bruger, er også særligt sikre og opdateres konstant for at sikre sikkerheden.
Vi tilbyder også en 100% pengene-tilbage-garanti på alle vores bestillinger. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med din bestilling, kan du simpelthen få det fulde købsbeløb tilbage (ekskl. forsendelsesomkostninger)!
Kan jag ge Vertellis som present?
Kan jag ge Vertellis som present?
Absolut! Du kan till och med välja att skicka det direkt till mottagaren, eftersom priset inte nämns på följesedeln.
Vertellis erbjuder presenter för alla tillfällen! Om du är osäker på ditt val, tveka inte att be om råd via hello@vertellis.se.