Vanliga Frågor

Har du en fråga till oss?

För att ge dig den bästa och snabbaste supporten har vi svarat på 95 procent av de mest vanliga frågorna vi får. Ser du inte din fråga här – vänligen kontakta oss!

beställningar

Varför är min beställning försenad?

Vanligtvis tar det mellan 2 och 5 dagar för din beställning att levereras. Om så inte är fallet, kontakta oss på Facebook eller hello@vertellis.se, så kommer vi att se över statusen på din försändelse.

Medan vi utreder vad som kan ha hänt, vänligen läs igenom ditt bekräftelsemail så att adressen du angett är korrekt.

Jag skulle vilja ge Vertellis som present…

Inga problem! Istället för att ange din egen leveransadress, ange istället adressen till den person du vill ge Vertellis till.

För nuvarande erbjuder vi inte presentinslagning, men förpackningen i sig är väldigt fin och kommer definitivt att bli en uppskattad present!

Returer

Hur kan jag returnera mitt spel?

Låt oss veta inom 14 dagar efter du tagit emot ditt spel om du skulle vilja byta eller returnera det. Du gör detta genom att maila oss på:hello@vertellis.se. Vänligen se till att du skickar med ditt ordernummer.

Efter du har informerat oss att du vill returnera spelet inom 14 dagar, har du ytterligare 14 dagar på dig att skicka tillbaka spelet till oss. Vänligen spara ditt kvitto på returen så vi kan spåra det men även för att undvika frågor om produkten var returnerad i tid.

När det är möjligt, skicka gärna tillbaka spelet till oss i dess originalförpackning. När du returnerar spelet, skicka även med din faktura så vi kan identifiera returen. Om du inte har kvar fakturan, går det lika bra med ett papper med ditt namn och ordernummer på.

Returer kan skickas till följande adress:

Printing Partners
t.a.v. Vertellis
Edisonstraat 65, 7006 RB
Doetinchem

Returfraktskostnader
När du returnerar spelet är du ansvarig för returfraktkostnaderna.

Återbetalning
När ovanstående krav har uppnåtts och produkten har tagits emot i gott skick, kommer vi att återbetala dig för samma pris som du köpte varan för.

Vad gör jag när jag fått ett spel som är sönder?

Om du tar emot ett spel som är sönder eller skadat på något sätt, vänligen kontakta oss så fort du kan, dock måste vi fått information inom 14 dagar.

Det här var inte min grej trots allt – vad gör jag nu?

Vad tråkigt att du känner att Vertellis inte är det du förväntade dig!

Du har 14 dagar på dig (från den stund du tog emot spelet) att meddela oss att du gärna vill returnera det. Du kan returnera spelet – men står själv för fraktkostnaderna. 

När vi har tagit emot ditt exemplar i gott skick, får du pengarna tillbaka.

Betalnings-information

Kan jag hitta er i butikerna?

Nej, inte för tillfället.

För att kunna försäkra oss att vi kan garantera spelets pris och kvalitet, säljs det förnuvarande endast genom vår hemsida. Förutom det så vill vi gärna komma i kontakt med våra kunder och få er feedback för att alltid kunna förbättra spelet/spelen.

Om du har några andra frågor gällande detta, kontakta gärna hello@vertellis.se

Är det säkert att beställa online?

Ja! Vi lagrar aldrig din betalningsinformation.

Vilka betalningssätt kan jag använda?

Du kan använda dig av kort eller PayPal.

vertellis för företag

Om jag skulle vilja beställa mer än 100 exemplar?

Härligt att du funderar på att göra en sådan stor beställning. Du kan kontakta hello@vertellis.se för att diskutera rabatter gällande stora beställningar. Om du ligger lite knivigt till för att fixa det som en sistaminuten present, så är det bara att beställa direkt så fixar vi rabatten i efterhand.

Kan jag betala när paketet levereras?

Detta alternativ erbjuder vi förnärvarande inte.

Vertellis passar perfekt i min (webb)butik! Kan jag börja sälja Vertellis?

Vertellis har ett partnerprogram där ägare till olika hemsidor, men även influencers, kan hjälpas åt att sprida Vertellis budskap. Klicka här för att ta reda på mer om denna möjlighet.  

Om Vertellis

Vilka är team Vertellis?

Bart, Lars och Liz är grundarna av Vertellis.

Spelet uppkom på en kall och dyster dag i december med mål att komma sin familj och vänner närmre under årets julmiddag. Målet var att få höra historier från sina nära och kära som annars aldrig hade berättats. Detta gör man genom att ställa frågor om det år som har gått men även om året som kommer.

Vårt mål är att stärka gemenskap och föra människor närmre varandra.

Ni är helt fantastiska! Behöver ni mer personal?

Tack! Vi försöker alltid komma på nya sätt att kunna expandera för att nå ut med vårt budskap, nya medlemmar i vårt team är en oerhört viktig aspekt för denna tillväxt. Du kan skicka ett mail till hello@vertellis.se och berätta om dig själv och varför just du vill vara en del av vårt team.

Dock kan det vara värt att notera att: vi är mer intresserade av din livsfilosofi än ditt välskrivna CV.

Jag har en toppenbra idé för Vertellis – hur kan jag nå er?

Vi är alltid öppna för nya idéer och förslag. Skicka ett mail till oss på hello@vertellis.se. Vi ser fram emot ditt mail!

Hur kan vi hjälpa dig?

Du kan alltid nå oss på Facebook

Lämna ett privat meddelande på vår Facebooksida, så kommer vi att kontakta dig så snabbt som möjligt. Har du inte Facebook? Bra för dig! Då kan du maila oss på nedanstående mailadress.

Tack för ditt besök!

Vi uppskattar ditt intresse för Vertellis. Förhoppningsvis lämnar du vår sida inspirerad och redo för att komma dina nära och kära närmare.

Om du står bakom vårt mål, kan vi tillsammans hjälpas åt att starta härliga samtal och göra världen lite bättre.

Kontakta oss

Email: hello@vertellis.se

Vertellis BV

Velserdijk 4
1981AA Velsen- Zuid
KvK: 67375782